Study /International /Language Tandems

Language Tandems

What is a language tandem?
A tandem partnership is two people who meet for mutual language practice.

Who may sign in?
This platform is intended especially for students, exchange students, and other members of HFBK Hamburg.

How does it work?
Contact one of the people who already posted below, or enter the language you are offering and the language you are looking for. Click here to post your language offer »

Tandem offers

Hallo, mein Name ist Sina, 26 Jahre und ich möchte gern mein Englisch und/oder Italienisch aufbessern. Gerne würde ich auch Französisch lernen.
I speak: German
I want to learn: English, Italian, French
Contact: sinaselchow1991@yahoo.de

Hallo, mein Name ist Rizki und ich komme aus Indonesien. Bahasa Indonesisich ist meine Muttersprache. Aber ich spreche Englisch auch sehr fließend, weil ich für mein Bachelor Englisch Literatur studiert habe. Ich würde gerne deutsch sprechen lernen.
I speak: Indonesian
I want to learn: German
Contact: rizkilaz@yahoo.com

Mein Name ist Miriam und ich möchte Persisch lernen. Ich kann nur ein paar Sätze sagen und möchte mich ernsthaft mit der Sprache und Schrift befassen. Außer Deutsch spreche ich noch Englisch, Französisch, Spanisch, Portugiesisch und ein bisschen Italienisch.
I speak: German
I want to learn: Persian
Contact: mirischroeder@gmail.com

Hallo ich bin Huy,
ich würde gerne Koreanisch sprechen üben und mein Koreanisch verbessern. Wir können uns auf Englisch oder Deutsch unterhalten, beides ist Ok für mich.
I speak: German, English
I want to learn: Korean
Contact: tqhuy7@gmail.com

 

Contact

For corrections or to have your entry removed, please write to
newsletter@hfbk-hamburg.de